lördag, november 23, 2013

Stort tack!

I går höll vi i Centerpartiet Förtroenderåd. Vi fastställde vår plattform till Europaparlamentet och spikade vår valsedel i samma val.

Jag fick den föreslagna tredjeplatsen på listan. För det är jag djupt tacksam och glad! Det sköna med att listan är spikad är att vi nu kan låta kampanjerna formas fullt ut och omsättas i arbete.

Det är en lång väg till den 25 maj och den kommer att vara kantad av hårt arbete. Mitt sikte är inställt på att bredda centerpartiets naturliga närvaro i relevanta debatter och att det ska leda till att väljarna ger mig förtroendet att representera dem i Europaparlamentet.

Tack vare alla som sluter upp och jobbar i kampanjen kommer det här att gå bra och vara framgångsrikt. Nu går vi all in. Det finns bara en väg och den går framåt och uppåt.

Återigen - ett stort tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar. Är den inte spydig kommer den upp så snart jag bara hinner.